כך משווקים היום דירות יוקרה בתל אביב

floor-2228277_640

שוק דירות היוקרה בתל אביב משגשג, הוא מהווה כ-2% מכלל עסקאות הנדל"ן בישראל בשנים האחרונות ויש לו תרומה אדירה לכלכלה הישראלית ולפיתוח שאנחנו חווים בהווה.

שוק דירות היוקרה בתל אביב הוא ייחודי לכן כאשר מדובר על שיווק פרויקטי יוקרה בתל אביב נפנה לערוצים מיוחדים כדי לקדם את המכירות. האתגר שעומד בפני משווקי דירות יוקרה בכלל ופרוייקטים יוקרתיים בפרט הוא גדול והוא דורש מן המשווקים חשיבה מחוץ לקופסה, פיתוח קשרים, איתור קונים פוטנציאליים ויכולת שיווקית יצירתית ומכוונת קהל יעד.

כפי שבטח ניחשתם על פי רוב בעלי דירות היוקרה שמעוניינים למכור את הכנסים או הפרויקטים היוקרתיים שלהם בתל אביב לא עושים בעצמם את עבודת השיווק. או שיש להם מחלקת שיווק גדולה בתוך חברת הנדל"ן או שהם מסתייעים בחברות שיווק נדל"ן חיצוניות המתמחות בשיווק נדל"ן יוקרתי שעובדות איתן יד ביד.

כך זה בעצם עובד.

איתור קהל היעד

 

השלב הראשון בשיווק דירות יוקרה בתל אביב הוא הבנה מי הוא קהל היעד שלנו. מאחר ואין מדובר כאן בדירה רגילה, הנגישה לכל אזרח, קהל היעד שלנו כאן מצומצם יותר. אנחנו פונים כאן לאנשים שיש להם הרבה כסף והגבולות הגיאוגרפיים אינם מוגבלים לישראל. שיווק דירות יוקרה פונה לקהל יעד ייחודי וכדי על פני הגלובוס: צרפת, פנמה, רוסיה, דרום אפריקה, ברזיל, גרמניה או טוקיו.

משווקי דירות יוקרה ינסו להגיע לקהל עשיר מאוד, לקהל בישראל אך גם וביתר שאת לקהל מחוץ לישראל. המשווק יחפש קהל יעד עם זיקה או עניין בישראל או קהל בעל אינטרס עסקי מובהק.

שיווק דירות יוקרה בעיר הלבנה

מלאכת השיווק היא אמנות בפני עצמה, כי מרגע שאיתרנו את קהל היעד צריך לדעת כיצד ללכוד את תשומת ליבו ולרתק אותו. ואם נוסיף לזה את העובדה שאין לנו יותר מדי זמן לעשות רושם ראשוני רב עוצמה, הרי שמדובר באתגר של ממש.

משווקי דירות יוקרה פועלים בכמה מישורים. ראשית, הם משתמשים בקשרים שפיתחו במהלך השנים וממשיכים לפתח, כל העת. יש משווקי נדל"ן ,למשל, שהם לא פחות מאנשי סודם של אנשי עסקים. אנשי שיווק מוצלחים כל הזמן מגדילים את מעגל המכרים שלהם, הם עושים מינגלינג בחוגים הנכונים ונמצאים בקשרים עם האנשים הנכוניםהן בארץ והן בחו"ל. שנית, יש בידי משווקי נדל"ן יוקרתי את האמצעים הנדרשים כדי להרשים ולעניין את קהל היעד.

דירות יוקרה לא מוכרים דרך מודעות זולות בעיתון או ביד שתיים, בעיקר כי מוכרי וקוני הדירות מעדיפים לשמור על דיסקרטיות. תחת זאת, נדרש איש השיווק להפעיל את הדמיון ולשווק בצורה חכמה ומתאימה את פרויקט הנדל"ן שעל הפרק. לכן, כאשר משווקים מקדמים פרויקטי יוקרה הם משתמשים במתן חסויות לאירועים נוצצים, הם מפרסמים פרסומות שעולות המון כסף, הם מפרסמים את הנכסים במגזיני עיצוב, אמנות ובניה יוקרתיים, ולעיתים מספיק למכור את שתי הדירות הראשונות בפרוייקט היוקרתי ואם מדובר באנשים מוכרים ובעלי שםהם כבר יגרמו לשאר המשקיעים להגיע ולקנות (טכניקת: Name Dropping).

כתבות באותו נושא

פרקט פישבון טרנד עיצובי

פרקט פישבון הוא לא עוד פרקט אלא גם נקודת מוקד בעיצוב הבית. הוא משתלב במגמות עיצוב מודרניות ומספק פלטפורמה ליצירת חלל ייחודי ואלגנטי. דוגמאות מהעולם

פרקטים לעיצוב הבית

כאשר מדובר בעיצוב הבית, אחת ההחלטות החשובות ביותר היא בחירת הרצפה. הרצפה שלנו לא רק שומרת על כפות הרגליים שלנו, אלא גם משפיעה על התחושה

קטגוריותטובות נוספות

כתבות חדשות

פרקט פישבון טרנד עיצובי

פרקט פישבון הוא לא עוד פרקט אלא גם נקודת מוקד בעיצוב הבית. הוא משתלב במגמות עיצוב מודרניות ומספק פלטפורמה ליצירת חלל ייחודי ואלגנטי. דוגמאות מהעולם

פרקטים לעיצוב הבית

כאשר מדובר בעיצוב הבית, אחת ההחלטות החשובות ביותר היא בחירת הרצפה. הרצפה שלנו לא רק שומרת על כפות הרגליים שלנו, אלא גם משפיעה על התחושה

הדפסת פוסטרים

הדפסת פוסטרים ותקשורת חזותית

בעולם השיווק והפרסום, פוסטרים מחזיקים מקום מיוחד. הם לא רק פיסות נייר מודפסות אלא כלים עוצמתיים לתקשורת, מיתוג וביטוי אמנותי. מאמר זה בוחן את המורכבויות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן